mien Birthday - Reisverslag uit Allenford, Canada van Gert Willigenburg - WaarBenJij.nu mien Birthday - Reisverslag uit Allenford, Canada van Gert Willigenburg - WaarBenJij.nu

mien Birthday

Door: Garrut

Blijf op de hoogte en volg Gert

27 Mei 2014 | Canada, Allenford

Nou, vaondoag had ik dan mien verjoardag, m'n eenentwientigste alweer, wat goat ut hard, mar ok hier in Canada loaten ze de verjoardag mar nie ongemarkt veurbie goan. zo willemien had un heuse slagroomtoart gemoakt, die hiel iezig goed smoakte natuurlijk, en cadootjes hadden ze ok an gedogt, want ik kreeg nog un termos kop van Tim Hortens. ( Dat is un goede coffeshop woar je ok in Holland goede bussiness mee kunt maken) veur op de fiets als ik weer noar school goa. ze wilde ok nog schriften kopen en potloden en pennen, mar ze dagten loaten we dat mar nie doen veur t ventje anders kriegt die noe al hoast zin um noar school te goan, en dat kenne we noe nie gebruuken. doarum kreeg ik nog un mooie blouse, (zie foto) en un poar sokken want die van mien hadden airconditio ning, en dat wou ze nie zien, dus noe bin er weer 2 heel tevreeien minsen hier.
Ik wil jullie allemaal hartelijk BEDANKEN veur aol jullie felicitaties en reacties. We houwe noe nog wat te goed he....?
Het weer is hier baaie mooi an t worden, vandaag was t ok alweer ruum 25 graden, maar met een beetje wind is het hier ook wel weer te harden.
we hebben al het zaad in de grond en noe begint al heel gauw t gres seizoen, dus wullie blieven an de gang hier, jullie ook weer werkse de kommende dagen en nog wat leesplezier en dan was het weer tot zover, hier zitten we nog ff an de advocaat en dan goat ik ok un tukkie doen. want marge kan alle zaaimachine zooi schoon gemoakt opgepoetst, en in het vet en dan onder zeil veur de wienter, en dat goa ik noe umsgeliek doen, welterusten

  • 11 Juni 2014 - 10:17

    Je Weer Wel;-):

    Hoi Gert,

    Hoe is het daar?
    Het wordt weer is tijd voor een leuk verhaaltje over bessenboompjes en sokken met airco.
    Dat gaat je goed af en nog wel in`t "harskamps".
    Je kunt wel een collum schrijven voor het valkse krantje..
    Misschien een idee als bijbaan als je straks student bent

    Groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Allenford

Gert

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 4750

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 29 Augustus 2014

Werken op de farm

06 Juni 2012 - 07 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: